Lieve allemaal, mij hartje straalt want onze friendeklup is zo mooi groot aan het worden. Er zijn al woefen bij en nijnen en iedereen is welkom. Ik vind het zo heel biesonder. Er zijn ook heel erg ferleege die toch heel dapper zijn dat ze een berichtje hebben gestuurd! Nou daar doe ik voor mauwen hoor, petje af!! Ik ben zo heel tros op jullie dat jullie toch lid zijn. Met z’n alle zijn we een super groot en fijn tiem geworden. En iedereen heeft zoveel taalenten en van sommige wist in niet eens of dat kon. Ik leer elke keer weer.
Meel
Nog eefe belangrijk. Er komt telkens de fraag in de meel: waarom sta ik er niet bij? Nou het zit zo: Mevrouw Olliebert maakt de pasjes en zij doet haar best saame met Ollie want hij is het helpend pootje. Omdat er zoveel friendjes zijn en iedereen lid wil worden kan het dus eefe duure voordat je op de pagina komt. Als je de meel gestuurd hebt, ben je al lid! Koel he.
Ik stuur altijd een berichtje terug dat ik je meel heb gekregen. Als je twijfelt van heb ik de meel wel verstuurd, meel mij eefe met die fraag.
Als je dan fraagt van: ik heb 2 weeke gelede een meel gestuurd met een foto van (bv) Mila, dan ga ik in meel zoeken of de meel er is. Het kan zijn dat er misschien ergens onderweg iets tegnies was of zo en dat daarom misschien de meel niet aan is gekoome.
Alles kan en daarom doe ik het nog een keer fertelle. Dat je niet denkt van ‘ ik hoor niks meer dus ik tel niet mee’. Nee dat is absooluut niet waar!! Ik vind iedereen eefe veel en iedereen telt mee.
Tjek
Dus je hoeft niet bang te zijn. Het is gewoon een tjek van klopt alles en is iedereen er. Het maakt ook niet uit of je het naar Kever stuur of naar mij, ik krijg de meel gewoon in mijn meelbox zoals dat heet. En wat ik ook nog wil zeggen is dat iedereen mee mag doen, dus niet alleen poes of kater 1 nee, heb je 30 friendjes, dan mogen die ook!! Ik maak geen ferschil want saame maakt ons mooi!
Zo dat wou ik eefe mauwen want dit was eefe belangrijk voor als eerste in de blog.
Ooma
Weten jullie nog dat ik fertelde dat ooma een nieuwe hobbie heeft? Ik fertelde dat ooma sins kort een nieuwe hobbie heeft. Ze kan heel goed touwtjes knopen en dat doet ze op zo’n mooie manier dat er hele deekes ontstaan. Knap he?! Ik kan wel heel goed met touwtjes spelen maar knopen kan ik niet. Ik weet dat er onder ons echte tapijt bewerkers zitten die het nog veel beter kunnen dan ik, maar ik vind het heel knap. Toen was er iemand bij mijn ooma in de hobbie die zei: ik kan wel een mandje maake voor de poes. Nou die poes ben ik dus! Ik mauwde meteen naar ooma en mijn vrouw van jaaaa!, dat wil ik. Toen zijn ooma en mijn vrouw touwtjes gaan halen in de winkel voor de vrouw die mijn mandje ging maken.
Mand
Afgelopen week was het zover en ik was het bijna fergeete. Ik kwam beneden in de woonkamer en inees zag ik iets op de bank liggen. Ik moest meteen eefe inspekzie doen want ik kende het niet. Het was nieuw en het rook niet naar mij maar naar iets anders. Het was een vreemde geur want het was ook niet van Toby. Het was mijn nieuwe mand. Het is roze grijs en wit en lieve allemaal hij is super super zacht. Ooma en mijn vrouw hadden de zachtste touwtjes ooit gevonden.
Folgens mij is deze van de Wibra winkel. Het was niet duur en ik vind het super zacht. Ik ging meteen in mijn nieuwe mand liggen. Ik wilde hem meteen uitproberen. Ik was meteen zo heel super blij want ik wilde eigenlijk iedereen kopjes geefe. Ik moest meteen trappelen
en mijn motortje draaide volop. Ik kon geeneens stoppen. Ik deed ook knipogen naar mijn ooma omdat ik het zo heel fijn vond. Of er nou een geur aanzat of niet de mand is nou van mij en hij ligt echt super zacht.
Het oordeel is als volgt: Hij krijgt het cijfer 9! Hij is super zacht, lekker groot, er zit een kussen in, hij is van mij, ik kan trappelen en spinnen, ik kan er in hangen en in liggen. Hij krijgt het cijfer 9 omdat hij nog niet naar mij ruikt maar naar de touwtjes en dat vind ik niet zo heel erg lekker ruiken. Het ruikt naar een sinteetiese schaap. Volgenne week als het naar mij ruikt dan krijgt het een 10 maar nou nog niet.
Ik wens jullie allemaal een hele fijne week met veel fijne dingen. En raad eens, het is april- kikker in je bil!
Pootgetekend, mienister van zachte zaake,
Milamuisje
pee ess er ging ies tegnies niet zo goed met de foto’s van het mandje daarom zitten er nu andere foto’s bij. Als het goed is komen er folgenne week wel goede foto’s van mijn mandje.