
Er is thuis weer iets en het heeft met mij te maken en fooral met de deken die ik nou heb. Het is een superfijne deken dat heb ik meteen gezegd op mijn feesboek en dat ik er fan alles mee kon.
- Slapen
- Eten, dan houdt mijn vrouw het bordje eefe bij mij en dan kan ik gewoon blijfe liggen
- Spelen, ik rol gewoon of ik doe BAM met mijn poot, de deken is er groot genoeg foor
- Trappelen
Ik ben een jongen die graag trappelt dat is gewoon zo. Op het tapijt trappel ik elke dag, lekker diep met mijn poten en dan losrukken en dan moet het ritmies dat je een beetje trans in je kop krijgt. Zo trappel ik ook in de badkamer maar soms ga ik ook gewoon liggen en knuffels doen en knorren, het is ochtend als ik meega dan is langzaam aan de dag beginnen ook goed.
Maar het allermeeste trappel ik op die deken. Eerlijk waar ik heb daar nou het meeste op getrappeld van heel mijn leefe bij elkaar. Elke dag. Maakt niet uit wat foor dag. Ook in het wiekent. Ik trappel en trappel en ik foel de trans in mijn kop en dan ga ik liggen en dan ben ik helemaal tefreede.
Flokken
Alleen nou maak ik ook flokken. Er komen stukken uit de deken en die gaan door de hele kamer, ze liggen oferal tot mijn vrouw ze gaat opruimen en daarna maak ik nieuwe flokken. Weeges ik hou niet op met trappelen.
En nou ben ik dus mijn deken aan het fertrappelen.
Ik heb ook een keer een kussen van de bank fertrappeld. Daar kwamen flokken uit en toen met het nieuwe kussen was er niks meer aan. Het tapijt heeft ook flokken alleen heel soms dus ik moet harder doen. Op de deken hoeft het niet dat gaat fanzelf.
Het leefe als huiskater is leuk en soms ook moeilijk wat als ik nou mijn deken helemaal fertrappel? Weeges ik kan niet eens zachtjes trappelen.
Miauw beste furriendjes en mensen van furriendjes, we moesten hard nadenken waar we deze week over kunnen miauwen. Er is veel furandering geweest de laatste tijd met het licht en de klok, daar miauwden we vorige week over. Nou is er nog iets wat anders gaat sinds we minder licht hebben en dat is niet alleen met eten. Vandaag vertellen we over ons winter-speelkwartier en hoe dat werkt.
Frou ook, maar zodra mijn kussentjes de balkonvloer raken voel ik dat het toch fijner is om binnen iets anders te gaan doen. Vogels kijken en blaadjes jagen is nou eenmaal veel fijner in de frisse buitenlucht met de zon in mijn vacht. Wat dat betreft zijn we allebei luxepoezen”.
stof en het lijkt op een mini paard. Het is mijn prooi en na een tijdje spelen en jagen breng ik het naar onze mensenbroer. Waarom zou je denken? Nou, omdat er ook een beloning voor terug komt. Ik breng het poppetje met een luide MAUW naar hem toe en dan komen de snacks tevoorschijn. Voor de rest vind ik speelgoed met wiew erin HEEL leuk. Dan word ik eventjes wild en voel ik mij speels als een kitten”.
Hallo katermannen en kattenpoezen,
Tussen het groen van de struiken bewoog iets dat niet bij mijn vertrouwde wereld hoorde. Een gestalte, sierlijk en toch onmiskenbaar anders: een poes met een glanzende vacht, wit als sneeuw en zwart als de nacht. Haar ogen fonkelden nieuwsgierig, alsof ze een geheim met zich meedroeg.
Jungle
Liefe friendjes en friendinnetjes wat mij laatst toch weer allemaal ooferkwam. Ga er lekker voor zitten en lees rustig mee.
Er waren freemde mannen in onze foortuin. Nou van mijn ja zou Doorie zeggen.
hoe ze het doen moesten. Wat jullie kennen mij hihi ik bemoei nee bemiauw me ooferal mee. Op de foto kunnen jullie zien hoe het geworden is. En dankzij mij is dat dus extra mooi geworden. Dat snappen jullie wel he. Ook moest ik later op de dag nog eefe streng miauwen. Er ging namelijk een freemde kater het foortuintje in. Dus ik deed keihard van RAWR hihi en dat werkte.
Hoi lieve vriendjes, de afgelopen weken heb ik niet zoveel beleefd maar om eerlijk te zijn, het is veel kouder geworden buiten dus ik blijf lekker binnen. Ik ga lekker in mijn mand op de bank liggen of in de hangmat omdat die tegen de warme plaat aan hangt. Ik kan vanuit mijn mand ook vogels zien dus dat is prima.
Kijk, als onze mensen weggaan, dan zijn we nooit echt alleen want we hebben altijd elkaar
Soms zijn ze wel allebei weg maar we hoeven dan nooit zo heel lang te wachten tot er weer iemand thuis is. En als ze dan thuiskomen, staan wij natuurlijk meteen bij de deur. Omdat het nu koud is, schiet ik niet meteen als een raket naar buiten hoor. Dat bewaar ik wel weer als het voorjaar wordt of zomer is. Ze vinden het fijn als wij naar de deur komen om ze te begroeten dus dan doen we dat ook. Molly doet dat ook op haar manier: ze blijft boven aan de trap staan en gaat gezellig miauwen.