Ajoooo Liefe Allemaal!
Foorige week zei ik der is niews oofer onse broer op se afSTANt, Stan in het Katshuisch!
De viedeejo-verbinding is niet gelukt, follegende week probeer ik het opnieuw en dan ga ik Stan interfiewe weeges hij heeft geen verband meer om zijn poten!
En daar wil ik alles oofer weeten!
De tegniek liet het af-weete maar follegende week probeer ik gewoon oferniew.
Losjéé
Hier was ondertussen ook heel feel aan de hand want de Losjéé is weer in ons huis!
Ze slaap weer op de bank en ik was egt super mega blij!
Ik ben der de eerste nacht lekker warrem teegenaan gaan liggen sodat ze niet allenig is want een Losjéé moet je niet allenig laate dat is sieleg.
Egt heus waar.
Ze had snoepies bij der en as iemand snoepies bij zich heeft dan moet je zorge dat je derbij ben,
dat is mijn meening.
Koffer
Wat wel egt heus waar heul erg stom is:
Ze heeft een andere koffer!!
Die koffer is blauw en hij zit hard!
Hij zit heelemaal niet meer lekker!
Op de vorige koffer konde we lekker slaape maar deze slaapt voor geen eene meeter.
Je glij der gewoon fanaf.
Ik heb het geprobeerd, ik heb derop gezeten en ik heb eraan gesnuffeld en hij ruik nog heel feel niew en weinig naar Losjéé.
Alleen de band die erom zat die ruikt naar de Losjéé maar die band daar kan je ook niet op zitten.
Ik was egt heus waar heelemaal fan me slag af weeges die koffer!
Tiga die ging der ook naar kijke want hij dacht dat ik hem in se maaling zat te neeme oofer die koffer maar ik had gelijk.
De koffer is anders en de koffer is hard!
Toen had de Losjéé de koffer op de grond gezet en ze dee de koffer oope.

Nou toen sjeesde Simon voorbij en die sprong er zó HOP in!
En IN de koffer is het wél zacht!
Dus Simon die keek ons aan so fan nou jullie sijn dom seg, ik zit der lekker in!
En hij ging zich uitgebreid wasse.
Nou dat vond de Losjéé niet goet.
Ze zei: “Al die witte haare in mijn koffer! Dat heb ik liefer niet!”
En toen moest Simon deruit.
En Simon wilde niet.
En ik zag aan ze snoet dat hij best begreep dat hij deruit moest maar hij deed asof te dat hij het heelemaal niet begreep!
En de Losjéé ging gebaare doen en zegge en een beetje duwe zo zachjes tegen zijn bille.
En Simon die bleef haar aankijke asof te dat hij der heelemaal geen eene bil.. ehh… BAL fan begreep!
Onze tweefoeters stonde te lagge en die hielpe de Losjéé ook niet mee!
Toen deed de Losjéé de koffer bijna dicht en toen ging Simon der wel uit en hij keek heel beteutert.
Dat had hij niet verwacht.
Chester
Wat óók heel gek is:
De Losjéé heeft heel feel uitleg gehad hoe of te dat alles in ons huis werrek.
Ze heeft Chester ze pil gegeefe en ze heeft ons ook eete gegeefe!
Terwijl er gewoon tweefoeters waare!

Ik vind dat gedrag is verdacht.
En toen zat de ene tweefoeter lijsten te maken en de ander ging tassen pakken EN EEN KOFFER!
Fré moest ineene der heele kaamer schoonmaake nou weet je wel hoefeel gedoe dat is as je puuber ben. Ze vond er egt eerlek heus waar heelemaal niks aan!
Chester die lag rusteg te slaape op de bank maar Tiga en ik werde er toch zeenewachtig van en Simon ook!
En Chester zei fan: “Ik denk dat ze op ferkanzie gaan!
Want ik heb me pil fan de Losjéé gehad!
En ze was op een brief aan het leese wat se allemaal moest doen..”
Ik denk dat hij gelijk heeft.
Want ze zijn alle drie dingen aan het pakken en in tassen aan het stoppen.
Dit is egt heus waar wel heel erreg spannent weer!
Ik weet wel zeker dat as de tweefoeters op ferkanzie zijn, dat ik niet op de kompjoeter mag.
Dus op me feestboek en op me instaa kan ik dan niets zetten!
Maar ik hou me nootietsie-blok bij me weeges ik ga álles wat of te dat we mee-maake met onse Losjéé natuurlek wel bijhoude voor in me volgende blog!
Tiga

Voor nu zeg ik tot de follegende keer!
Tiga geeft iedereen een heele groote dikke boemskop en Simon die zegt PROÔÔÔWÁÁH!!
Chester zeg ‘piew’ en ik doe neussie neussie.
We zulle lief sijn met de Losjéé dat beloof ik.
Het word fast en seeker weete suuper gesellig!
Liefe friende denk eraan dat je goed je waater drink als het heel warrem is en denk ook aan je leefeswerrek dus as je tweefoeters gaan barbekjoewe dan moet je derbij zijn.
Heel feel liefs en tot de follegende keer!
Dit was het niews fan jullie raasende rieporter Leootje uit de Stat fan Den Haag!
Hallo allemaal, Hier Belle, vandaag mag ik jullie het verhaal vertellen over muizen.

Hoi lieve vriendjes, mijn mensen hebben het nu best wel druk met spulletjes inpakken (en straks ook weer uitpakken dus ik vraag me soms wel af waarom ze dat allemaal doen?) en ze gaan ook werken met een kwast en verf en zo.
dat helemaal niet want ik ben vooral nieuwsgierig en kom dan na een poosje gewoon eens kijken wie er eigenlijk binnen zit en of ze wellicht wat lekkers voor ons meegenomen hebben. Dat laatste is immers altijd mooi meegenomen en dat geldt ook voor een aai over mijn bol. Die wil ik altijd wel krijgen. Bovendien is een tas die ze meebrengen altijd interessant, je weet maar nooit wat erin kan zitten. En zit er nu niets van je gading in, dan kun je altijd een poging wagen er zelf in te gaan zitten. Dat is altijd oké.
Bak
Als het zomer is lijkt het alsof de tijd in mijn tuin stil staat, elke dag is hetzelfde: er is zon en het wordt lekker warm, daar ben ik blij mee want ik hau van zon en warmte, er gebeurt dan niet zoveel en iedereen doet het rustig aan, omdat het veels te warm is om druk te doen.
Alle tijden komen bij elkaar in het hart van dat kleine stipje dat Kever heet, mijn hart heeft heel veel ruimte voor mijn mensen en al mijn vrienden en alle sterren, en ik ben vol van geluk met alles wat in mijn hart zit, nu ben ik hier, froeger waren er andere katten, en laater weer nog andere katten, maar er blijft altijd iets achter, ook van mij; herinneringen, liefde, en vlinders.
Nou, nog één keertje dan, en dan hou ik er echt over op… Maar ik ben zó blij dat iedereen op ‘t Eerste Grote Weilandfeest 2024 het zo enorm naar hun zin heeft gehad!
waren fantastisch, geduldig en behulpzaam waardoor ontelbaar veel vrienden met een diploma of een certificaat van deelname naar huis gingen. Er zijn angsten overwonnen, nieuwe talenten ontdekt en iedereen hielp elkaar een pootje als dat nodig was…
Nou ja, misschien dat ik nog wel een dagje strand ga doen, gewoon om lekker te wandelen door de duinen en pootje te baden in de branding. Voorlopig hoef ik niet op jacht want m’n vriezer ligt nog vol met muizenburgers, -fileetjes en -satee, in de vriezerdoos tussen de krentenbollen en de ijsjes. Geen betere raad dan voorraad!